Thursday

Ish ish ish Anwar...Anwar says: Gay,i Like!

Aiikks mana weapon anwar?Aww..Baru i teringat, dah rosak akibat kuat mau hantam belakang..

Demi mencapai hajat menjadi PM seperti biasalah, Anwar tyidak pernah jemu dalam melontarkan omong kosong..Aljuburi ini hanya memukul canang tetapi tiada apa yang hendak dikongsikan bersama, cakap-cakap Anwar hanyalah ibarat tin kosong sahaja. Sape sokong Anwar dia pun GAY kot..Saya bukan Fasit ataupun munafik bercakap macam tu tapi perkara meliwat/berzina dalam islam adalah sangat berdosa & dilarang sekali!

Nafsu Anwar mengalahkan anjing bro! Mengapa nak membela seorang peliwat?? Tepuk dada tanya selera. Adakah orang seperti Anwar ini yang mahu kita angkat menjadi Perdana Menteri?Pekung Anwar sendiri, satu demi satu terbuka tatapi dia tetap tanpa segan silu menyatakan hasrat untuk menjawat jawatan PM..Layakkah Anwar? Fikirlah baik-baik!

Anwar munafik, Pengkhianat agama, kaki pusing! Sia-sia sahaja penasihat PKR mendesak dia bertaubat sepatutnya cadangan yang paling ideal @ bernas adalah menyuruhnya "Bertaubat" dengan meninggalkan parti tersebut..Anwar tidak perlu dibela lagi, yang salah tetap salah. Sedarlah rakyat di seluluh pelusuk dunia...Jika si juburi ini menjadi pemimpin kita,negara akan menjadi lintang pukang dan Maruah Rakyat Malaysia akan dijatuhkan!!







No comments:

Post a Comment