Tuesday

Salleh Man Frust Tertonggeng~Aku dah hilang maruah....



Apabila Salleh Man (Salleh Salon), ADUN Permatang Pasir dilihat sebagai penggerak kepada usaha Lim Guan Eng untuk melawan gelombang kesedaran warga emas Pulau Pinang tentang kesahihan wang ehsan, kehadiran beliau itu telah menjatuhkan maruah warga emas yang hadir mendengar taklimat beliau. Kredibiliti Salleh Man telah hilang dan dimalukan oleh Lim Guan Eng berlidah biawak dan Anwar Ibrahim raja putar-belit. Beliau dan pengundi Permatang Pasir telah diperbodoh-bodohkan dan ditipu oleh kedua-dua pemimpin Pakatan Rakyat itu.

Menurut sumber,Barangkali warga mas yang dikumpulkan oleh juak khawarij PAS dibayar hingga mencecah 300 selepas sasaran mereka mengumpul 600 orang tidak tercapai. Kenderaan disediakan dan wang upah turut disediakan malangnya usaha mengumpul 600 orang daripada keseluruhan 10 kawasan Seberang Perai iaitu Penaga, Kepala Batas, Bagan, Teluk Air Tawar, Sungai Dua, Tasek Gelugor, Pokok Sena, Lahar Yooi dan lain-lain ternyata gagal.

Kalangan Warga Mas ada menyatakan mereka dipaksa untuk turun oleh khawarij PAS atau nama mereka akan disenarai hitamkan. Inilah taktik kotor mereka hingga sanggup memeras ugut warga mas agar turun didalam majlis tersebut." kalau dah bohong, mengaku sajalah,tak payah merasuah Warga Mas untuk pertahankan Guan Eng,membazir betul!"

No comments:

Post a Comment