Thursday

Namewee (Wee Meng Chee) buat kesalahan lagi.Namewee Melampau!!!


Pada 3 tahun yang lepas,Namawee dalam kontroversi lagu kebangsaan seperti yang telah memenangi simpati dengan menyebutkan birokrasi dan rasuah dalam lagu. Tindakan itu adalah tidak sopan tidak menghormati lagu kebangsaan, mengapa kabinet masih menerima permohonan maafnya dan tidak membawa kes ini ke mahkamah.
Namewee telah melakukan kesalahan dalam beberapa aspek.
Pertama, serangan peribadi, yang tidak boleh diterima dalam masyarakat awam. Bagaimana perasaan anda jika ibu anda dan keluarga merasa terhina dengan perkataan yang kesat? Beginikah sikap seorang mahasiswa?Kalau minat dalam bidang muzik, ciptakankan sebuah karya yang sedap didengar atau mengandungi unsur positif.. Janganlah melakukan kepada orang lain jika anda tidak mahu orang lain lakukan pada diri anda! Namewee a.k.a Wee Meng Chee, anda seorang yang bijak,mengapa tidak menyumbangkan bakat anda dalam video atau lagu yang berunsur amal seperti mangsa kebanjiran,kemiskinan dan segala berita tentang bencana alam?Dia harus menerima hukuman penjara atau
denda $ @ kedua-duanya sekali!

Berikut adalah mesej sampah yang yang dicipta oleh Sampah Masyarakat yang bernama Namewee..Jangan sesekali terpedaya erk!

1 comment:

  1. kenapa la ada org mcm ni... klu ya pun nk menegakkan keadilan jgn la sampai nk memporak-porandakan negara... kesian dia..

    ReplyDelete