Sunday

Surat terbuka Nazri Aziz kepada Awang Selamat



Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Seri Nazri Abdul Aziz telah memukakan surat terbuka kepada seorang kolumnis Utusan Malaysia, Awang Selamat kerana telah menuduh Datuk Seri Nazri Abdul Aziz dalam kolumnya dan ia merupakan topik terlalu awam.Datuk Seri Nazri Abdul Aziz membuat beberapa penjelasan supaya pembaca tidak menganggap apa yang Awang tulis itu adalah betul.

"Saya tidak pernah takut untuk dikritik oleh pembangkang.saya mahu Awang datang ke parlimen dan melihat dan mendengar dengan sendiri ucapan-ucapan yang menyakitkan hati dan serangan yang saya terima ketika saya mempertahankan kerajaan berhubung isu-isu yang berkaitan dengan Perdana Menteri" kata Datuk Seri Nazri abdul Aziz.

"Awang sewajarnya keluar daripada peredaran masa dan berhadapan dengan hakikat bahawa saya kini berada dalam kerajaan sebagai seorang Menteri di Jabatan Perdana Menteri dan bukan sebaliknya".



SUMBER: SURAT TERBUKA DATUK SERI NAZRI ABDUL AZIZ KEPADA AWANG SELAMAT , THE SUN 20TH SEPT 2010

No comments:

Post a Comment