Wednesday

3 "TOYBOY" Pemuas Nafsu Anwar

1. Rashid Rosdi


2. Rahimi Osman


3. Saiful Bukhari Azlan


(3 Jejaka Hensem n_*)

3 orang ini memang popular mengalahkan Bintang Artis Popular Malaysia dan akan TERUS menjadi terkenal.....Mereka nih pernah diliwat oleh pemain jubur terkenal siapa lagi kalo bukan Anwar Ibrahim.Rasid Rosdi yang mendakwa bahawa beliau juga dipaksa oleh sekumpulan peguambela Anwar Ibrahim untuk menandatangani akuan bersumpah pada tahun 2008. Sebelum ini, bekas Pegawai Khas Anwar Ibrahim, Muhammad Rahimi Osman turut dipaksa untuk menandatangani dua akaun bersumpah yang penuh dengan kepalsuan dan pembohongan.
"KALAU SANGGUP BERSUMPAH & MENJUNJUNG AL-QURAN APA LAGI YANG PERLU KITA SANGSI? " NAK PERCAYA KEPADA ANWAR ATAUPUN AGAMA KEPERCAYAAN/JUNJUNGAN KITA?

Rakyat berharap agar peguam sekalian akan membela & menegakkan kebenaran..Nampaknya peguam-peguam di Malaysia semakin tidak boleh dipercayai - ada peguam yang menjadi pembunuh, ada yang yang peras-ugut, ada peguam kaki kelentong dan ada peguam yang memaksa orang buat akuan bersumpah palsu. Kesimpulannya, Institusi Guaman di Malaysia sudah tidak boleh dipercayai lagi.

sudah lebih lima hari Rahimi Osman membuat laporan polis dan tidak menarik balik tuduhannya..Namun, sehingga sekarang peguambela Anwar Ibrahim, khususnya Latheefa Koya masih tidak berani mengambil sebarang tindakan undang-undang terhadap Rahimi Osman..

UNTUK MAKLUMAT LANJUT TENTANG DAKWAAN BALAS RAHIMI, SILALAH CLIK DI SINI: http://www.malaysiakini.com/news/145258

~SELAMAT MEMBACA~

2 comments:

  1. Kenapa selepas di sodol, rasa enak, baru memperisukan hal ini ? Ada kah kerana untuk mendapat 'imbuhan' atau populariti ? Kenapa lama sangat dselepas insiden ini berlaku?

    ReplyDelete
  2. oooo sikda baca berita pok diatas ya...

    ReplyDelete